تنهایی های من

دل نوشته های من به پرنسس کوچولو

تنهایی های من

دل نوشته های من به پرنسس کوچولو

مهربون خانوم !!

سلام عشق من 


تو خیلی کنجکاو شدی عسلم و مدام به همه چی و همه جا نگاه می کنی و دقت می کنی ، حتا موقع شیر خوردنت ،  اگر کسی اطرافت صحبت کنه ، می می مامانتو رها می کنی و سرتو بر می گردونی و با کنجکاوی دقت می کنی که سر در بیاری که موضوع چیه ؟!  چشمای سیاه و براقت همه ش پر از سواله و خلاصه حسابی " فضول خانوم " شدی !!!


ولی می دونی که اون لقبی که روی هر بچه ای میذاری روی شکل گیری شخصیت خودش و همچنین شخصیت اجتماعیش تاثیر داره ، بنابراین بعد از یه شور و مشورت و ... بین من و مامانت ،    قراره که ما به جای " فضول خانوم " بهت بگیم " مهربون خانوم " :)

و وقتی می می رو ول می کنی که به اطراف نگاه کنی ما به هم میگیم : " پرنسا داره مهربونی می کنه "  یا " مهربون خانوم  "


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.