تنهایی های من

دل نوشته های من به پرنسس کوچولو

تنهایی های من

دل نوشته های من به پرنسس کوچولو

ولنتاین 95

ولنتاینت مبارک عشششقم


سلام عشق خاله  ‏‏. خوبی نفس من؟

ولنتاینت مبارک عزیز دلم . امروز روز عشقه و باید بهت بگم که کلی دوستت دارم .

من یه عروسک خروس و یه دسته گل رز هدیه گرفتم . دیشب اومدم دیدمت و کلی بوسیدم و بوییدمت . آهنگ می ذاری و می رقصی و منو بلند می کنی که باهات برقصم . و بهم دقت می کنی و سعی می کنی که حرکات من رو تقلید کنی .

با آهنگ  یه دختر دارم شاه نداره  سعی می کنی که بخونی و برقصی . می دونی ؟ اینا واسه یه دختر یک و نیم ساله زوده . دختر باهوش من


راستی هفته ی گذشته به دلیل نمایشگاه گردشگری تهران اونجا بودم و خیلی مذاکرات خوبی داشتم . شبش رفتم کیش . هوا فوق العاده عالی بود و کلی از کنار دریا لذت بردم . و شب رفتم کنسرت حامد همایون که خیلی عالی بود . بلیط vip داشتم و حسابی جات خالی بود عزیز دلم .


خیلی دوستت دارم زیبای مو فرفری من

امیدوارم سالها کنار هم ولنتاین داشته باشیم و ببینمت که عاشقی می کنی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.