تنهایی های من

دل نوشته های من به پرنسس کوچولو

تنهایی های من

دل نوشته های من به پرنسس کوچولو

عدیدم !

دختر زیبای من 

راه میری و ذوق می کنی و می گی ؛ عدیدم ؛ !!  یعنی عزیزم 

هر کس تو رو می بینه از این متعجبه که چطور روز به روز داری زیباتر و دلنشین تر میشی . 

عشق کوچولوی خاله ، من یه سفر دو سه روزه داشتم ( برای اولین بار سوار پاراسل شدم !!! و یه تجربه ی عجیب بود ، خیلی جالب ، آروم و عجیب  . حتمن یه روزی با هم  میریم )  و نتونستم روز آخر روضه های مامانی رو باشم . مامانت کلی زحمت کشیده بود و خسته شده بود . 

تو خیلی بیشتر از قبل حرف می زنی و کلی هم ناز و عشوه داری شیطونک من .

برام دعا کن . این روزا اوضاع کاری  و بی پولی نگرانم می کنه .

راستی رادین پسر خاله راحله هم به دنیا اومد و الان حدودن دو هفته از عمرش می گذره .

همین روزا با هم میریم و می بینیمش

دلم می خواد زودتر بزرگ بشی و کلی سفر با هم بریم .

عاشقتم زیبا