تنهایی های من

دل نوشته های من به پرنسس کوچولو

تنهایی های من

دل نوشته های من به پرنسس کوچولو

دوباره اومدم پیشت

عزیز دل خاله می خام دوباره برات بنویسم

دختر زیبای من که روز به روز زیباتر میشی ، عاشقانه دوستت دارم

حالا راه میری و بعضی کلمات رو میگی و دلبری می کنی

تو حالا خیلی فرق کردی و با تمام عشق و محبتت به من نگاه می کنی ، اونقدر که همه این رو می بینن و م یفهمن و من بیشتر ، من که عاشقتم نفس کوچولو

باید بیام و سر فرصت برات بگم از اتفاقایی که برام افتاد این چند وقت

فقط همینو بگم که دیشب پیش مشاورم بودم ، بهم گفت تو آیینه به خودت نگاه کن ‏ ‏ ،‌راستشو بخای تا نگاه کردم تو آیینه بلند بلند گریه کردم ،‌انگار که خدای ناکرده سوگوارم ، برات می نویسم همه چی رو کوچولوی من

الان تازه رسیدم آژانس و کلی کار رو سرم ریخته

دوستت دارم عشق کوچولو


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.