تنهایی های من

دل نوشته های من به پرنسس کوچولو

تنهایی های من

دل نوشته های من به پرنسس کوچولو

ولنتاین 95

ولنتاینت مبارک عشششقم


سلام عشق خاله  ‏‏. خوبی نفس من؟

ولنتاینت مبارک عزیز دلم . امروز روز عشقه و باید بهت بگم که کلی دوستت دارم .

من یه عروسک خروس و یه دسته گل رز هدیه گرفتم . دیشب اومدم دیدمت و کلی بوسیدم و بوییدمت . آهنگ می ذاری و می رقصی و منو بلند می کنی که باهات برقصم . و بهم دقت می کنی و سعی می کنی که حرکات من رو تقلید کنی .

با آهنگ  یه دختر دارم شاه نداره  سعی می کنی که بخونی و برقصی . می دونی ؟ اینا واسه یه دختر یک و نیم ساله زوده . دختر باهوش من


راستی هفته ی گذشته به دلیل نمایشگاه گردشگری تهران اونجا بودم و خیلی مذاکرات خوبی داشتم . شبش رفتم کیش . هوا فوق العاده عالی بود و کلی از کنار دریا لذت بردم . و شب رفتم کنسرت حامد همایون که خیلی عالی بود . بلیط vip داشتم و حسابی جات خالی بود عزیز دلم .


خیلی دوستت دارم زیبای مو فرفری من

امیدوارم سالها کنار هم ولنتاین داشته باشیم و ببینمت که عاشقی می کنی


آب کرفس - گریپ فروت

نفس قاقا ! چطوری ؟

امروز هوا آفتابیه ،‌من به زور بیدار شدم .

دیشب رفتم جلسه و بعدش رفتم ثبت نام کلاس ورزش و احتمالن از امروز بعد از ظهر میرم

دلتنگتم نفس جان و حتمن امروز میام ببینمت

دیشب ساعت دوازده شب که خواب بودم یه نفر زنگ زد به تلفن خونه و دیگه بیخواب شدم و تا ساعت دو نیمه شب خوابم نبرد و امروز صبح با اذیت بیدار شدم .

راستی تازگیا هر روز صبح میرم پالپ و یه بطری آب کرفس و گریپ فروت می گیرم و تا ظهر می خورم و جالب اینجاس که حس می کنم کمر باریک تر شدم

قاقایییییییییی

وااای عروسک جون اگه بدونی چه همه برف اومده !!!

دیروز خونه تون ناهار بودیم و هدیه ی خونه نویی تون رو آوردیم . آخه  دو سه ماهه که خونه تون رو عوض کردین و اومدین نزدیک خونه ی ما .

و من بی صبرانه منتظرم که تابستون بشه و هر روز بیام ببرمت گردش و پارک و ...  آخه نزدیک خونه مون یه پارکه ( پارک سوسن ) و کلی وسیله ی بازی داره .

الان که به هم نزدیک شدیم باز هم من به هر بهانه ای خودم رو به خونه تون می رسونم و بیشتر روزا میام می بینمت . حتا روزایی که خیلی خسته ام و از سر صبح تا شب سر کارم . ( گرچه چون کارمو دوست دارم اذیت نمیشم و فقط خستگی جسمی داره )

ولی بیشتر روزا میام و می بینمت عشق شیرینم و مامانت میگه کههر کی در خونه تون زنگ می زنه می دوی دم در و با خوشحالی و ذوق و شوق میگی  قاقاییییییییی و اگه قاقایی ( من ) پشت در نباشه گریه می کنی ...

فدای مهربونیات عروسک من !

راستی دیگه تند تند راه میری و شاید به همین دلیل یه کم لاغر شدی ملوسک من


برف

برف نو ، برف نو 

سلام ، سلام ...

زیبای من

امروز چهاردهم بهمن ماهه و حسابی از دیشب برف اومده ، همه جا سفید شده و هوا سرده ، نمی دونم می دونی برف چیه یا نه ؟ ولی می دونم حتمن یه روز با هم میریم برف بازی و من از قهقهه هات کیف می کنم  . مطمعنم که اون روز به اینکه ممکنه سرما بخوریم فکر نمی کنیم و سعی می کنیم که با هم از دنیا و زیبایی هاش لذت ببریم .

بی صبرانه منتظرم که بزرگ بشی گرچه هر لحظه ی بزرگ شدنت رو دارم مزه مزه می کنم و سعی می کنم درک کنم این همه تغییر زیبا رو .


راستی عروسک جون دیشب رفتم مجموعه ی ورزشی ارمغان و خوشم اومد و احتمالن به زودی دوباره ورزش رو شروع می کنم .

روی یه خاله ی خوش تیپ حساب کن 

دوباره اومدم پیشت

عزیز دل خاله می خام دوباره برات بنویسم

دختر زیبای من که روز به روز زیباتر میشی ، عاشقانه دوستت دارم

حالا راه میری و بعضی کلمات رو میگی و دلبری می کنی

تو حالا خیلی فرق کردی و با تمام عشق و محبتت به من نگاه می کنی ، اونقدر که همه این رو می بینن و م یفهمن و من بیشتر ، من که عاشقتم نفس کوچولو

باید بیام و سر فرصت برات بگم از اتفاقایی که برام افتاد این چند وقت

فقط همینو بگم که دیشب پیش مشاورم بودم ، بهم گفت تو آیینه به خودت نگاه کن ‏ ‏ ،‌راستشو بخای تا نگاه کردم تو آیینه بلند بلند گریه کردم ،‌انگار که خدای ناکرده سوگوارم ، برات می نویسم همه چی رو کوچولوی من

الان تازه رسیدم آژانس و کلی کار رو سرم ریخته

دوستت دارم عشق کوچولو