تنهایی های من

دل نوشته های من به پرنسس کوچولو

تنهایی های من

دل نوشته های من به پرنسس کوچولو

زیباترین هدیه تولد سی و شش سالگی من

عزیز دل خاله سلام به روی ماهت 

پارسال زیباترین هدیه ی تولدم شنیدن خبر حضور شیرینت تو این دنیا بود ( من واسه مصاحبه سفارت  رفته بودم دوبی و مامانت بهم زنگ زد و نیم ساعت با هم حرف زدیم ، و کلی خوشحال شدم و همون شب رفتم برات یه لباس سرهمی خوشگل خریدم ) از همون اول می دونستم تو گل دختر خودمی و شبیه خودمی  

امسال هم زیباترین هدیه ی تولدم سورپرایز زیبای مامانت بود . 


سر کار نشسته بودم که خاله راحله اومد با یه دسته گل نرگس واسه تولدم ، داشتم باهاش صحبت می کردم و کلی خوشحال شدم که یهو  در باز شد و یه آقایی اومد داخل اتاق که دنبال من می گشت ، یه سبد گل بسیار زیبا دستش بود ، که یه عکس شاسی توش تعبیه شده بود ، عکس من و تو کنار هم !!!!

عکس چهار ماهگی من داخل رورورک و چهار ماهگی تو داخل رورورک ، دقیقن در یه حالت ! 


واااااای   نمی تونی تصور کنی من چه حالی شدم ! فوق العاده بود ، فوق العاده !

یه دنیا ممنونم ازت ، یه دنیا ممنونم از شیمایی ، از بهترین خواهر دنیا ، پرنسسم  ! خوش به حالت با این مامان با احساس و بی نظیرت 


زیباترین حس امسال تولدم رو هم تو به من دادی ، ازت ممنونم که هستی ، مرسی خدا ، مرسی دنیا ، مرسی زندگی 

دوستت دارم زیباترین هدیه ی تولد سی و شش سالگی .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.